Prosba o trpělivost :-)
Vážení zákazníci,
všichni určitě víte co se děje kolem a nikdo z Vás z toho nemá radost a většině to přineslo minimálně velké komplikace. Doufám, že jste všichni v pořádku a nějak to překlepeme.
Prosím Vas o trpělivost, u objednávek nebo odpovědí na emaily může docházet k prodlevám.
Funguji dál, ale je to časově dost náročné vzhledem ke komplikacím co jsou všude kolem:
- dodávky zboží (surovin)
- celkem dost výrobců textilu mělo nebo má ještě zavřeno, tak pomalu docházejí skladové zásoby (momentálně se to týká olivových mikin)
- ve velkoskladech mají výpadky zaměstnanců, takže se dodávky zpožďují (delší doskladňování)
- u subdodavatelů většina kontaktů nedostupných (buď v karanténě nebo na ošetřovném, popř. firma dočasně kompletně zavřela)
- přeprava zboží k Vám
- vlivem uzavření většiny bežných obchodů se prodej přesouvá na internet, to spolu s výpadky zaměstnanců přepravních společností vede k prodlužování nebo nižší spolehlivosti v doručování zásilek
- čas na práci
- vzhledem k omezením volnočasových aktivit (dětských kroužků) a uzavření i mateřských škol (byť se o tom nemluví, není to nařízeno, jen k tomu zřizovatelé potichu dostávají doporučení) ... většinu objednávek vyrábím a balím po večerech když mrňata spí